ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΓΩΝΑ

map.jpg (49667 bytes)

Η οργανωτική επιτροπή θεώρησε καλό να κατατοπίσει τους αθλητές-τριες που δε θα μπορέσουν να επισκεφθούν τη διαδρομή, όπως φαίνεται στον χάρτη , πριν τον αγώνα με τις τεχνικές ιδιαιτερότητες και ειδικά με τις διαφορές που εμφανίζονται σε σχέση με έναν κοινό αγώνα ανώμαλου δρόμου.

Οι αθλητές-τριες αμέσως μετά την εκκίνηση κινούνται επί της ασφάλτου σε μία διαδρομή που θα υποδεικνύεται από τους βοηθούς κριτών οι οποίοι θα ελέγχουν τις διασταυρώσεις. Μετά από 1 χλμ. με σχετική ανωφέρεια, οι δρομείς αφήνουν πίσω την κατοικημένη περιοχή του Δήμου Χολαργού και Παπάγου και συναντούν τον πρώτο σημαντικό ανηφορικό δρόμο μέχρι το 3ο χλμ. Στη συνέχεια οι αθλητές-τριες κατευθύνονται προς τα αριστερά στην πρώτη διασταύρωση και σε διαδρομή μάλλον ομαλή φθάνουν στο τέλος της ασφάλτου (5ο χλμ.) όπου βρίσκεται και ο Α΄ σταθμός υποστήριξης. Στο σημείο αυτό ο δρόμος γίνεται αρκετά ανώμαλος αφού διακρίνονται πέτρινες προεξοχές.

Κινούμενοι προς τον ανηφορικό περιφερειακό δρόμο πυρασφάλειας φθάνουν στο 6ο χλμ. στο πλέον βορινό σημείο της διαδρομής (460 μ. υψόμετρο από θάλασσα). Αμέσως μετά ακολουθεί κατωφερής δρόμος που φθάνει μέχρι το 8ο χλμ., όπου βρίσκεται ο Β΄ σταθμός υποστήριξης, ακριβώς στο ύψος του Δήμου Γλυκών Νερών.

Η επίπονη διαδρομή αρχίζει από αυτό το σημείο, όπου περνώντας μέσα από πευκοδάσος και όμορφα ορεινά τοπία συνεχής ανήφορος οδηγεί τους δρομείς στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής (610 μ.), με έναν ενδιάμεσο σταθμό υποστήριξης στο 12ο χλμ.

Αριστερά από τον ανερχόμενο δρομέα δεσπόζει επιβλητικά ο ορεινός όγκος του Υμηττού ενώ δεξιά απλώνεται ο κάμπος των Μεσογείων, με οπτική επαφή μέχρι τον Ευβοϊκό κόλπο. Σε πιο ήμερο περιβάλλον και σε δρόμο ήπιας κατωφέρειας, οι δρομείς προσπερνούν το σημείο του Λέωντα (που βρίσκεται αριστερά τους) και κατευθύνονται πάντοτε προς το Βορρά μέχρι τα 13,5 χλμ. όπου πραγματοποιείται και η αλλαγή κατεύθυνσης προς τα νοτιοδυτικά. Από το σημείο αυτό ο δρομέας αποζημιώνεται για τη μέχρι στιγμής επίπονη προσπάθεια, από τη θέα που αντικρίζει. Όλη η περιοχή της Αθήνας με τους ορεινούς όγκους της Πάρνηθας και του Πεντελικού αγκαλιάζουν το δρομέα του βουνού δημιουργώντας μια άρρηκτη σχέση ζωής και εξάρτησης ανθρώπου και φύσης.

Στη συνέχεια οι δρομείς ακολουθούν κατωφερή πορεία επί 5χλμ. ενώ στο δρόμο τους συναντούν τον Δ΄ σταθμό υποστήριξης. Από το 3ο χλμ. και μετά ακολουθείται το ίδιο τμήμα του ασφαλτοστρωμένου δρόμου του πρώτου τμήματος μετά την εκκίνηση.

Ο τερματισμός θα γίνει στο ίδιο σημείο με αυτό της εκκίνησης.